Thursday, May 3, 2012

Perlawan Akhir Piala FA 2012 di Stadium Bukit Merbau!!!




Tahniah TRW kerana mara ke perlawanan akhir pada 19 Mei nanti. Tahniah kepada Tan Sri Annuar Musa kerana berjaya mendidik TRW hingga ke hari ini.

Kenapa perlu buat di Stadium Bukit Jalil? Kenapa tak main kat Stadium Sultan Muhammad IV? Kalau la Kerajaan PAS sempat buat STADIUM BUKIT MERBAU alangkah hebatnya kita dapat menyaksikan perlawanan akhir di STADIUM tersebut.

Janji tinggal janji.... kenapa mudah kami di perbodohkan dengan janji tersebut? Dalam Al-Quran banyak kali di baca dalam ceramah2 PAS bahawa janji wajib di tunaikan. Apakah kewajiban ini sama taraf dengan kewajiban menghadiri perhimpunan HARAM 3.0????

Pakat g blako la tengok perlawanan akhir, ini bukan perhimpunan HARAM, jangan pula nanti ada pihak yang mengambil kesempatan mengeruhkan suasana di stadium pada malam itu dengan membawa imej politik. Masa di beri pilihan untuk berdemonstrasi di dalam stadium korang tak nak, so malam tu nanti jangan duk jadi bodoh bawah bendera PAS dan jangan pakai baju KUNING KOTOR 3.0

Kalu buleh arr Nik Aziz tak payah hadir la yer :) maaf la kalu terkasar, cakap2 di kedai kopi tadi ada la ambo terdengar orang cakap "kalu Nik Aziz g, sohhhhh kaloh Klate" heheeheh jangan marah yer MB rakyat nampaknya tak suka dah kat MB.

Ok la kita pakat bui sokongan kat TRW, Gelombang Merah akan terusssss gahh di seantero dunia, wasalam.




tq klateloni

No comments:

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel