Wednesday, February 20, 2013

PUNCA SEBENAR JEMING HASAN MEROTAN PATUNG WAJAH DATO PA!


Bertempat di Dewan Jubli Perak pada 8hbFebruari yg lpas pukul 10.00 pagi telah diadakan Program R bersama Mahasiswa dimana selain dari Jeming Hasan Balaghoh dan Aduka Taruna dan beberapa org2 besar PAS sbg pnceramah, telah diundang juga bintang2 antarabangsa seperti Adam Adli dan Bawani(Listen!Listen!Listen!)

Program yg dijangka menerima kehadiran lebih 500 orang itu telah  mengundang kemarahan melampau dari Husam kambing kerana hanya 30 orang yg hadir. Yg hadir itu pun memang dr kelompok ada pertalian darah dgn orang2 kuat PAS. bermakna jumlah banting yg dipasang di tiang2 lampu di sekitar Kota Bharu adalah lebih byk dr orang yg hadir. :)

Menurut kata penganjur, 100 peserta pertama yg hadir akan diberi mafla percuma setiap seorang. jadi setiap seorang drp mereka yg hadir hari itu amat bertuah krn setiap seorang mendapat lbh kurang 3 helai mafla scara prcuma. kikiki..

Dan kami dr pihak pembangkang (negeri Kelantan) amat bersyukur dan bertuah krn trdapat watak seperti Jeming Hasan dlm PAS krn dia brjaya menambahkan busuk PAS yg telah sememangnya smakin busuk sejak brpakat dgn DAP dan PKR.

Disebabkan kemarahan yg melampau dan juga dimarah dgn melampau oleh Husam kambing, pada sebelah petang pada hari yg sama Jeming telah melepaskan prasaannya dgn merotan patung yg ditaruk gmbr Dato Pa. hahaha! kesian...


patutla BK dihalang masuk ke Majlis tu.. rupanya takut kantoi xder org pergi... heheh...

No comments:

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel