Saturday, March 31, 2012

PEJUANG UMNO MENINGGAL SEMASA MEMASANG BENDERA BN...

bulatan merah adalah tempat di mana arwah ingin memasang bendera BN

Tadi pagi BK dikejutkan dgn berita kematian sahabat BK yg juga aktivis UMNO Bukit Panau Allahyarham Ustaz Rosli Husin, 47 dan juga Allahyarham Mohd. Daisan Ibrahim,37.

BK sempat melawat keluarga arwah pg td dan menurut abg Allahyarham Ustaz Rosli, arwah meninggal dunia disebabkan terkena renjatan elektrik bervoltan tinggi semasa memasang bendera BN di papan tanda berdekatan dgn kabel pncawang trsebut.

Menurut saksi yg berada ditempat kejadian, batang buluh yg digunakan si arwah tidak menyentuh dan masih jauh dr kabel pencawang tetapi mngkin disebabkan buluh yg digunakan masih baru(lembap) mnyebabkan tarikan elektrik yg brvoltan tinggi itu mnyambar btng buluh dan mangsa. Apa2 pun prkara ini sdh dlm siasatan pihak brkuasa..

BK mohon kpd semua agar dapat kita sedekahkan al-fatihah buat si arwah, smoga ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. takziah buat keluarga mereka...

p/s --> kpd blogger2 yg trsalah maklumat menyebarkan berita bhw arwah mninggal semasa memasang bendera DAP, BK mohon agar ditarik balik artikel tersebut.. Adalah tidak enak sekiranya keluarga si mati membacanya... terima kasih..

31 comments:

Anonymous said...

YANG MANA SATU BETUL NI, SETENGAH KATA PENYOKONG PAS YANG KOJOL YANG NI KATA PENYOKONG BN PULA YANG MATI.....KAH..KAH..KAH MACAM NI LAH SIAPA YANG MATI DULU AKU BAGI UPAH ? SEANDAINYA PENYOKONG UMNO YANG MATI MAKA KEMATIAN BELIAU LEBIH BERMARUAH KERANA MENGANGKAT MARUAH SEBUAH PARTI YANG JASANYA TERLALU BESAR BUAT BANGSA DAN NEGARA...DAN SEANDAINYA PENYOKONG PAS YANG MATI MAKA KEMATIAN ITU ADALAH SIA-SIA DAN TIADA NILAI KERANA MEMPERTAHAN DAN MEMUJA PARTI YANG KARUT DAN MEMPERSENDAKAN AGAMA ALLAH....itu saja aku nak cakap KALAU ADA CERDIK PANDAI PAS YANG NAK JAWAB SILAKAN.

Anonymous said...

ntah aku pun kompius..tpi kat situ nampak bendera PAS je..apekejadah plak nak letak bendera BN kat situ..bukan ada pilihanraya kecil pun..

Anonymous said...

APRIL FOOL~

Anonymous said...

hahaha... dh mcm p. ramli plk.aku rase... sape yg mati dulu ni... hahaha

Anonymous said...

hidup susah mati pun susah, Mati pegang bendela. - Filem 3 madu

Anonymous said...

cuba tengok bendera PAS bendera baru ke bendera lama......kalau baru PAS lah kalu lama mmmmmmm mestilah parti lawan Allah.....

zam said...

Dh ajal sampai mcm tu la. Dok nampak bendera PASje kat situ. Tu tk nk ngaku umat la tu... Buat apa BNnk gi pacak bendera kat celah bendera PAS bukan ada pilihanraya pun.ni mesti kes tak nk ngaku umat ni. Heeee.... PAS mmg mc tu

Anonymous said...

Nampak sangat nak menipu admin ni. Dah tentu situ semua bendera PAS belaka. Apakejadah UMNO gi join bendera situ pulak?

Lagi pun bukan perangai UMNO tidak bertanggungjawab pabila ditimpa musibah. Tapi ini menggambarkan perangai PAS yang sentiasa tidak mahu mengaku salah dan anggap diri maksum suci dari segala dosa. Nanti kalu mengaku kena bagi pampasan pulak..mana nak cekau duit selain tadah tin milo?

Anonymous said...

Berpandukan gambar tu, budak tadika pun tau bendera apa yang arwah tu nak pacak. Kalau dah sume hijau takkan nak selit biru pulak.

Ada baiknya PAS mengaku saja. Lepas tu tadah la tin milo mintak derma serata negeri serta war-warkan mereka2 ni mati syahid-masuk syurga. Jangan lupa tabur minyak atar banyak2 atas kubur sebagai bukti kubur org mati syahid berbau harum.

Bila kutipan derma dah capai angka ribu2, songlaplah tabung tu atas nama jihad fisabillillah menentang UMNO yang kafir. Alaa macam tak biasa pulak modus operandi PAS ni. Tengok saja la kes MEMALI dulu, mana semua derma hilang??

adf55650 said...

PAS memang BODOH. Itu aje aku nak cakap.

Anonymous said...

bagi aku dah boleh agak dah dua orang mati tu tengah naikan bendera parti mana!sebabnya? maam tadi buliten tv3 cakap "2 orang mati terkene kejutan letrik ketika sedang menaikan bendera sebuah parti politik di kelantan!" kalau sedang naik bendera puak pakatan mesti tv3 direct cakap tak da selindung2 punya!betul tak!!???ape pun alfatihah buat mereka berdua!

Anonymous said...

cukup2 lah.. kita sdekahkan Al-fatihah buat arwah. PAS ke UMNO mereka tetap Islam.. Berpandu pd gmbr tu, bg aku adalah perkara biasa kalo BN dgn PAS nak brkongsi 1 papan tanda, xder yg pelik. lg pun apa motif BK seorang blogger pro kerajaan nak tipu psl kematian ni? Al-fatihah..

SUNGAI RAPAT ONLINE said...

Saya mohon maaf kerana tersalah lapor

http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2012/04/ralat-tentang-kematian-rosli-hussin-47.html

Bicara Kelantan said...

terima kasih kpd admint Sungairapat. keberanian anda mengaku atas kesilapan adalah sesuatu yg mulia.. mlambangkan prjuangan kita btl2 ikhlas.. terima kasih.

Anonymous said...

saudara2 sekelian, adapun yg meninggal dunia itu kedua2nya adalah pemuda umno dan kedua2 arwah ingin menggantung bendera umno/BN. Inilah KEBENARANNYA dan ianya kebetulan begitu dan kehendak Allah jua begitu.

Maka hentikan perbalahan anda , dan sedekahkah al fatihah utk rohnya arwah!!!!

Anonymous said...

Kini butoi2 GOMO kena liwat. Jom ramai2 angkat negro Kasi Hantam dia punya Pungkok. Ada sidap Gomo. Sikit Tahan, Tarak Lama, Abih surang2. Apa itu jelly kasi taruk lebih. Jum Parpu joint seX. Kasi koyak Gomo punya exzos. he..he..he

PANGLIMA UMNO said...

MEMPERTAHANKAN UMNO SEPERTI MEMPERTAHANKAN APCO YAHUDI DAN SYARIKAT YAHUDI...AL FATIHAH KEPADA ARWAH..DAN KEPADA GOMO...BODOH...FITNAH KAWAN SENDIRI...PAPA GOMO MENGUNAKAN SKIL FITNAHNYA UNTUK MEMASANG FITNAH KEPADA KELUARGA MANGSA.....GOMO BODODH...

Lan said...

Saya adalah penyokong PAS, dan tidak mahu komen apa-apa... cuma berharap semua beringat keatas komen dan laporan kita...

dan lihatlah...

"..kesan daripada Akibat SALAH LAPOR."....

Anonymous said...

alfatihah..
takziah buat keluar mangsa..
kesian mangsa, mati pun jadi bahan kutukan..

Cili Pedas said...

bila mati soalan yg ditanya ialah apa kamu buat masa hidup, bkn parti mana kamu sokong. kalo keje pacak bendera kalimah allah pun tp hari2 buat maksiat, bkn allah kasik short cut masuk syurga. ape lg kalo setakat bendera parti.

Cili Pedas said...

btw aku bkn cerdik pandai pas. tp pass la spm

kel13 said...

Al-Fatihah kepada Allahyarham Ustaz Rosli Husin, 47 dan juga Allahyarham Mohd. Daisan Ibrahim,37.

Anonymous said...

Lain kali kalau nak memfitnah selidik dahulu kan dah kena batang hidung sendiri...apa appun alfatihah buat mangsa...dan takziah buat keluarga mangsa

Anonymous said...

buat lagi kerja fitnah... kan dah salah lapor, dlm utushit pon kata mangsa cuba menaikkan bendera sebuah "parti politik"... confirm bukan dari parti pakatan... sian gol dengan bendera beEND

Anonymous said...

Orang UMNO tak leh terima Hakikat puok2 dia mati KATAK ketika nak pacak bendera.. mengikut surat khabar Ustaz Rosli Husin adalah pegawai JASA.. dan kalu nak tahu jasa tu apa sila pegi http://www.jasa.gov.my/

Kelakarnya pengulas pertama kata kala yang kojoi tu orang UMNO maka kekojolannya adalah bermaruah.. Tuan Yang Dipertua..Izinkan Saya GELAK BESAR... KAH KAH KAH KAH KAH KAH! Padanlah Dr M kata orang bodoh aje masuk UMNO...

Hj Zack said...

APA2PON, JAGALAH KESELAMATAN UNTUK TERUS HIDUP DIDUNIA YANG FANA INI, JUGA KESELAMATAN HIDUP DI AKHIRAT SUATU HARI NANTI.
Alfateha...

Anonymous said...

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

mampus mati kejung pertahan sekular!

nak lawan bendera PAS kat situ, sekali masa tu malaikat mai cabut nyawa!

bila malaikat tanya apa kitab kamu, jawablah load reid ye!

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

bodoh punye cacai umngok...ape da...geng sendiri pn xnk backup...

hahaha...sgt memalukan la korang ni...nmpk sgt xde braderhood...

Anonymous said...

Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un.
Ini dinamakan maut. Allah lebih mengetahui.

Tiada politik dalam hal seumpama ini.Bila sudah tiba panggilan Ilahi, tiada sesiapa dapat menahannya.

Alfatehah...dan salam takziah.

moteto said...

Die pacak hijau ke, die pacak biru ke, bile mati bukan itu yg ditanye...toksah la org PAS mendabik dada kononnya mereka dah konfem dipermudahkan urusan kubur dan akhirat...kite semua sama saja akan dihisab kelakuan dan amal kite...bukan parti ape yg kite anggotai...kalau PAS sekalipun tapi perangai mengalahkan Yahudi teruk jugak balasannya! Pesanan yang same jugak utk ahli2 UMNO!

Anonymous said...

sah Umngok ni bahalol. pengikut sendiri meninggal digelakkan nya. pergi la ke rumah Allahyarham tanya apa yang berlaku sebenarnya. sedekah al-fatihah. Yg mana umngok masih islam bertobat lah selagi masa masih ada. yg mana umngok bukan islam seperti papa gomo (pengikut dajal) tunggu je balasannya kelak..

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...