Sunday, July 22, 2012

PANAHAN YASSIN TEPAT KE DAHI ABBY! ADEHH!! :)



Dan begini lah ayat bila org yg cerdik akal dan brilmu brkata2..


"Dalam kalangan orang seni, seolah-olah ramai yang mencari cahaya masing-masing. Cahaya yang dimaksudkan ialah sebuah metafora terhadap sifat tabah, ketenangan dan pengertian. Saya rasa setiap orang melalui perkara-perkara tersendiri dalam hidup dan faktor yang diperlukan untuk mendapat cahaya adalah masa."


"Tetapi apabila kita pilih untuk berubah, janganlah kita berharap satu dunia akan berubah dengan kita waktu itu. Semuanya memerlukan masa,"
senyumnya menjurus kepada pengertian sebuah hidayah.





"Tidak seronok jika mahu berdakwah dengan emosi dan saling saling menjatuhkan. Ada pula yang kutuk-mengutuk dan saling mengecilkan. Apa yang penting berdakwah dan berubah adalah untuk diri sendiri dulu kemudian keluarga dan rakan-rakan. Bila sudah ada ilmu, barulah pergi kepada masyarakat," ujarnya yang tidak menidakkan keputusan sesetengah selebriti berdakwah atas nama politik tetapi itu bukanlah platform kemestian jika mahu meluaskan dakwah.
:- KOSMO
AMIK KAU ABBY... BARU 3 BLN PAKAI TUDUNG CAKAP DAH BRAPI2 NGALAHKAN LULUSAN AL-AZHAR! PUIII!!! RM2500.00 PUNYER PASAL...  
                                                                 UMNO SELAMANYA!!!

No comments:

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...