Tuesday, December 4, 2012

PENYOKONG NIK AZIZ BUAT BENGONG LAGI!!!


Memang bodoh tahap gaban lah sesetengah penyokong Nik Aziz nih! Dulu pernah diorang cakap "Jangan perli janggut Nik Aziz, nanti kamu akan jadi kambing". Pernah diorang kata "jangan tegur Nik Aziz, nanti kamu akan pecah perut". Dan macam2 lagi lah bagi menunjukkan Nik Aziz ni KERAMAT. Apa lah bengong...

Dan yg paling terbaru adalah berkaitan penemuan terowong peninggalan Jepun di KAMPUNG PALEKBANG ( tempat Nik Aziz tipu sultan kata nak buat jambatan Kg.Cina-Palekbang). Kpd yg xtahu psl kisah penemuan ini blh klik disini.

Kenapa BK kate diorang ni bengong?! pasal ketaksuban diorang kpd Nik Aziz dah sampai ke tahap "xleh nok prubat doh..". Menurut cerita2 yg kedengaran dan jd bualan di kedai kopi sekitar Kelantan sekarang adalah penemuan terowong tersebut adalah berpunca bilamana pada suatu pagi selepas Nik Aziz sembahyang subuh. jeng..jeng..jeng... hahaha!

Suatu hari ketika selepas Nik Aziz br selesai solat subuh, dia didatangi oleh seorang lelaki tua. dan lelaki tua itu telah memberikan sepucuk surat kpd Nik Aziz. Di dlm surat itu trkandung tulisan yg berbunyi lbh kurang srh Nik Aziz bongkar sebuah tempat peninggalan sejarah di dmana di dlm nya trkandung isi bumi yg byk. Di dlm surat itu jg disertakan sebuah peta sbg petunjuk kpd Nik Aziz..  bengong..

BK pun xfhm lah knp diorang dgn mudahnya blh percaya benda2 karut mcm ni... kesian kat Nik Aziz, xpsl2 makin busuk nama dia..

Kpd pentaksub2 Nik Aziz, bertaubatlah... Nik Aziz tu manusia mcm BK jgk.. lbh dia cuma die MB je.. :)

1 comment:

Anonymous said...

Sumbat mung ni. Ore wat blog mung pun nok

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...