Sunday, February 24, 2013

KOLEKSI TWEET BANGANG ABBY ABADI!



Kat bwh ni hanyalah sebahagian kecil drp tweet bangang Ostazah Abby.. Sebab tu geng PR suka die, sebab geng PR tahu yg si Abby ni akal xtinggi mana, senang nak di dijadikan alat..



















































heheh.. perempuan mcmni kita katalah apa pun, dia xkan amik pakai punyer.. perempuan yg jenis rasa dia saje yg betul.. xder nilai..

jom tgk video Ustaz Kazim bidas 'ostazah' Abby mee segera..


psstt... dgr kata ramai ahli PAS yg marah dgn si Abby ni sb suka cetuskan isu yg ntah ape2.. 

8 comments:

dien said...

yg buat artikel nie pn bengap gak..tu la agama sekdar semayang n puasa....

yang lagi duk sebar gambar lama kawan tu pasal pe haaa..xdok org kabo ker benda tu pun 1 dosa..tu zaman dia belum dapat hidayat macam dema skrg nie la...

dah sokong islam pun rmai orang benci..baik yang terdedah aurat pula rmai yang sayang..tu la dunia akhir zaman..insaflah wahai penulis...

sebab setiap kita buat nie..nak kena jawab depan tuhan esok2...ingatlah setiap perbuatan kita akan dipertanggungjawab di depan ALLAH nti..

berdosa kita tolong sebarkan aurat orang lain yang terdedah...

Anonymous said...

Tengok lidah Abby terjelir... aku naik stim daah!!!

Anonymous said...

Assalamualaikum pada penulis blog , mohon maaf jika saya menyampuk :) cuma mahu beri pendapat walaupu tdk diundang :) kita boleh komen dan beri nasihat kpd seseorang itu jika ia utk kebaikan. jgn sesekali aibkan orang lain. hormat jika dia sudah pun menutup aurat :) hormat aurat dia, hormat pandangan dia. semua orang berhak bersuara. mungkin dia baharu dalam hal ini, kita sebagai umat kan ke kena sama-sama ingat-mengingati. membetulkan apa yg salah :) bukan mengutuk. Nabi dulu pun berpolitik jugak, tapi baginda tak pernah mengajar kita utk mengeluarkan kata-kata kesat :) menasihatkan org lain pun ada adab nya apatah lagi hendak membantah setiap apa yang diperkatakan orang tersebut :) kdg kala apa yg diperkatakan org tersebut ada betulnya dalam kita tidak sedar. sebab apa? mungkin beliau byk mengalaminya dr kita hanya menonton dan menyaksikan di kaca TV malah membacanya di akhbar :) maaf jika komen saya ini tidak seberapa, cuma saya jalankan tugas sy sebagai hamba Allah :) sama-samalh kita renungkan :) Assalamualaikum

Anonymous said...

Setiap orang berhak memberi pendapat. Tindakan seseorang yang menggunakan tweeter/facebook untuk menghentam pihak-pihak tertentu hanya akan mengecilkan hati rakan-rakan sendiri yang berbeza pendapat seterusnya menimbulkan kebencian dan dosa. Jika hendak bercerita politik lebih baik cari rakan yang 'sekepala' atau sama pendapat dan cerita di kedai kopi.

Mara Gempur said...

Artikel yg bagus..huhuhu..

"Sesungguhnya UMNO itu musuh islam yg nyata"

Anonymous said...

Mara gempur cuba nak timbulkan isu kafir. Kita sesama Islam jangan berpecah belah. Kita hanya berbeza ideologi politik. Akidah tetap sama.

Anonymous said...

Kalau kak Abby nak berubah silakan..cuma perlu istiqamah dan tahan sabar..itu cuma ujian biasa saja..muslimat zaman dahulu lebih teruk orang dok perli..orang dok keji dsb..Kerja orang yang tak suka tengok orang nak buat baik bukan orang agaknya..itu syaitan yang bertopeng manusia..

Anonymous said...

kepada pemilik blog,

satu sahaja saya nak pesan,

Takutlah dengan azab Allah.

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel