Wednesday, September 11, 2013

KALO XBANGANG ITU BUKAN RAFIZI!

@lokmanadam Sahkan @rafiziramli Tak Bertelur,Bohong Lagi!


Dia tahu die yg bangang boleh membangangkan chai2 die yg lain sb tu die buat keje bangang macamni. hahaha! tolol la Rafizi nih!! berusaha bersungguh2 die nak yakin kan rakyat lepas kalah kes dgn Zahid aritu. Meh kite baca artikel yg ditulis oleh pisau.net dan pakat gelak utk kebangangan si Rafizi ni. zasss... ;)

@lokmanadam Sahkan @rafiziramli Tak Bertelur,Bohong Lagi!

Sejak Rafizi kantoi fitnah Ds Zahid Hamidi dilihat cuba memulihkan kembali imejnya didepan mata Anwar..Tetapi biasalah kalau dah penipu dan kaki fitnah..itu sajalah kerjanya yang dia tahu..
Yang terkini Rafizi secara bacul meletakkan 2 nama panelis iaitu Saudara Lokman Adam dan Tan Keng Liang tanpa menjemput mereka.
Tan Keng Liang dan Lokman Adam menurut sumber tidak tahu menahu dengan forum yang bakal diadakan. Apa yang cuba Rafizi lakukan bertujuan untuk mengambarkan 2 pemimpin muda dari BN pengecut sedangkan realitinya beliau sendiri yang tidak berkerandut..
20130911-124906.jpg
Heboh di twitter apabila Lokman dan Tan Keng Liang menafikan mereka dijemput..
20130911-125038.jpg
20130911-125043.jpg
Inilah teknik meliwat pemikiran rakyat,hanya yang bodoh dan bebal sahaja percaya yang akhirnya Rafizi akan mendabik dada pemimpin BN pengecut berhadapan dengan beliau..
Pisau kata ” Rafizi bakal dibuang dari jawatan pengarah strategik PKR,sebab tu cuba tarik balik perhatian Anwar”

No comments:

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...