Wednesday, August 8, 2012

#BNGOMO GAMBAR SAMBUTAN LUARBIASA LAWATAN YAB PM KE KELANTAN!!

Kalau lah angka kehadiran rakyat ke program yg dpt mnggambarkan kmenangan PRU nanti, xder mustahilnya Kelantan akn dirampas oleh BN dlm PRU13 nanti. xcayer try jenguk2 gmbr kat bwh ni. Semua tempat PM pergi dpenuhi oleh rakyat yg cerdik dan berakal..

Kat airport sbg contoh, dpenuhi oleh student2 IPT yg sedar dn faham akan prmainan jahat PAKATAN dan benci kpd huru hara yg dcetuskan oleh puak yg dkepalai oleh Bang Nuar! geng2 veteran tentera jg xlpaskan pluang brsama2 mraikan khadiran YAB PM krn mrk tahu hanya BN sj yg mampu kekalkan keamanan negara dn jg mnjaga kbajikan rakyat kseluruhannya. berbanding Poknik, air pun xleh nak setel.. puiii...









Kehadiran kat Sek Dato' Perdana saja dah blh mnggambarkan betapa rakyat trlalu inginkan perubahan dan dah xsanggup melihat penipuan demi penipuan selama 22 tahun oleh krajaan Nik Aziz keramat dibantu si Husam jamnapari. Jangkaan awal hanyalah sekitar 15,000 org tp apa yg mngejutkan apbila lbh 20,000 yg keluar brbuka puasa brsama PM dn pihak pnganjur trpaksa menambah order makanan utk berbuka kpd rkyt.. Syabas penggerak Bachok dibwh kpimpinan Dato' Awang yg dlm proses hadapi fitnah trbaru rafizi jambu.. :)



















Kedatangan YAB PM ke Masjid Naim Jelawat utk brterawikh juga dsambut meriah oleh jawatankuasa masjid dn jg pnduduk2 tempatan.. Ramai geng2 kopiah putih yg brebut utk brsalaman dgn YAB PM.. dn ini brmksd org yg pakai  kopiah putih blm mnandakan org itu org PAS.. jgn nak poyo.. :)






n last but not least.. cheh.. destinasi trakhir YAB PM pd hari trsebut adalah ke Majlis moreh di Kompleks YKK, Melor, Bachok. Kehadiran beliau disitu disambut oleh Tan Sri Annuar Musa dn juga ribu2 lemon rakyat yg mnanti dgn sabar utk mnatap, brsalaman dn mndengar amanat oleh pemimpin yg disayangi ini. Dikhabarkan kapasiti YKK xdapat mnampung jmlah khadiran pd malam itu shingga ramai yg trpaksa brdiri diluar pagar YKK dn parking jg shingga 2 kilometer.. Begitu lah penangan pemimpin sebuah parti yg btl2 brjuang utk rakyat, bila pmimpin ikhlas, rakyat pun ikhlas. Sedangkan PAS sekarang sdang brgelut krn setiap program nya sekarang dah xbrape laku sehinggakan trpaksa mnjaja Ustazah Abby ke sana sini.. Tubuh Pok Nik sdiri pong xlaku doh.. ceramoh di Pengkalan Chepa sdiri pun xsampai 200 org yg keluar sampai dia bilang "ambo xsey kecek male nih! ambo xsey kecek male nih!" kihkihkih..


















Kalo diukur dr sambutan yg diterima memang xleh dinafi yg sokongan kpd BN dr rakyat Kelantan memang smakin mningkat dr sehari ke sehari dan BK yakin jentera kita juga tlh bgitu brsedia utk mnghadapi PRU 13 nanti dn sterusnya mnumbangkan rejim PAS yg hanya reti duk makan hasil rakyat dn pndai tabur fitnah ibarat spt ada prtandingan 'paling byk mnabur fitnah' dikalangan mereka.. 

Apa2 pun tahniah kpd semua warga Kelantan yg sedar akan 'kedajalan' krajaan PAS pimpinan Pok Nik! Insyaallah PRU nanti kita akn tumbangkan mrk dn sterusnya rakyat Kelantan akn dpt brnafas dbawah krajaan BN yg lbh brsistem, adil, prihatin dn saksama! ALLAHUAKBAR!!

BN SELAMANYA!!!


PSSSTT... sori ini kali kena tagging itu gmbr psl ada makhluk yg bila kita 'wakaf'kan itu gmbr die ambik buat hak milik taruk die punye name pulak... ;) peace yoo! 





7 comments:

Anonymous said...

Saya dulu sokong PAS.. Tapi sejak perjuangan PAS dah tersimpang jauh, saya sokong barisan kepimpinan PM, YAB Najib Tun Abd Razak. #JanjiDiTepati

Anonymous said...

AKU tetap benci UMNO/BN

Anonymous said...

Aku tak pernah sayang akan DS Najib atau BN. Tapi tiada sebab untuk aku membenci DS Najib Juga BN. Jika DS Najib bersama BN dapat laksanakan tugas mentadbir negara in dgn baik, maka tiada sebab untuk aku tidak menyokong DS Najib dan BN untuk meneruskan serta melaksankan tugasnya sebagai PM.

Anonymous said...

Begitulah bahayanya jika ada pihak melakukan usaha-usaha untuk menanamkan fahaman politik kebencian dari masa ke semasa sehingga akibatnya kebencian yg menebal yg berjaya ditanamkan dalam diri dan fikiran individu itu telah membutakan mata mereka dari melihat kebenaran dan menyaksikan kejayaan.

Anonymous said...

Apa dah jadi dgn Datuk Harun Din, Ismail Kamus, Taib Azimudin dan sebagainya. Nampaknya mereka tidak berupaya menandingi ketinggian ilmu para artis pencen di mata penyokong-penyokong PAS atau mungkin ceramah mereka tiada terdapat unsur-unsur fitnah, kejian, makian, cercaan dan celaan..... Ceramah yg kurang sambutan bermakna kurang derma Fisabilillah.

Awey Dondey said...

Ada sesetengah rakyat Kelantan telah ditanam dengan kebencian yang mendalam oleh pemimpin-pemimpin PAS. Hasilnya ialah macam anon 6.35PM ni. Orang buat baik setaro mana pun dia tetap akan benci.. ni lah pemikiran hak tak perlu ada dalam masyarakat Kelantan kita yang bijak pandai.

Anonymous said...

posting paling membodek oleh pencacai UMNgok yang pernah di baca oleh saya...hahahahahah.....rampas Kelantan?...hahahahha

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...