Saturday, April 20, 2013

KHAS KEPADA PENGUNDI2 KELANTAN YG BERADA DILUAR!


Pengundi2 Kelantan yg berada diluar harus tahu senario sebenar yang brlaku di Kelantan. Mereka di momok dgn cerita2 yg lama. mereka xtahu keadaan sebenar di Kelantan yg mana rakyat2 yg menetap disini sudah semakin berubah utk menyokong BN. Sudah bosan dgn janji2, batu asas-batu asas PAS. Gelombang TUKAR di Kelantan begitu kuat dirasai disini..

Anda hanya pulang setahun sekali utk berhari raya. macamana anda boleh menilai ketidakselesaan kami yg memang menetap disini? Berbagai masalah yg kami hadapi disini. xperlu utk bangkitkan soal kehendak.. Soal keperluan pun kerajaan Nik Aziz xmampu sediakan dgn baik..

Anda rujuk melalui media2, blog2, facebook2, twitter2 pro PAS, dan anda mendapat gambaran yg kehidupan di Kelantan amat baik dibawah pentadbiran Nik Aziz.. Itu tidak betul.. Anda berbual dgn rakan2 anda yg sudah ada kerjaya yg baik di sana dan mereka bercerita tentang kebagusan pentadbiran Nik Aziz disini. itu tidak betul.. Anda perlu hidup bersama kami disini dan merasai bersama masalah2 yg kami hadapi disini.. hentikan menilai hanya dari sudut luaran...

Dan kepada pengundi2 luar yg akan pulang utk mengundi di Kelantan.. buat lah pertimbangan yg sewajarnya.. fikirkan kenapa semakin ramai anak2 muda yg sudah tidak malu utk memakai baju T kemana2, menampal sticker T di kenderaan mereka.. dan kenapa disetiap ceramah BN dipenuhi dgn hadirin tidak seperti suatu ketika dahulu..

Dan apa yg anda perlu pasti adalah, sememangnya rakyat yg hidup di Kelantan sudah bersedia utk TUKAR kerajaan Kelantan sedia ada kpd sebuah pentadbiran yg boleh mereka tumpang bergantung.. Itu yg pasti..

3 comments:

Anonymous said...

kami balik lebih dari 1 kali setahun...laaa...

Tips said...

kami pun sama balik berpuluh kali setahun.. jadi kami akan pangkah BN utk dapatkan hiway..hanya BN yg mampu tunai janji..

FAHRUGHAZI said...

Memang ramai diantara kami yang pulang ke Kelantan, negeri tercinta hanya masa hari raya sahaja. kami sangat "dahaga" dengan maklumat atas apa yang berlaku di sana.
Bila saya melayari blog-blog dari Kelantan, saya dapati ianya tidak berapa "up-to-date" seperti blog-blog dari sebelah pantai barat.
Harapan kami bloggers dari Kelantan dapat "update" apa yang berlaku di Kelantan seberapa cepat dan kerap yang mungkin.
Saya yakin kebanyakan anak Kelantan di perantauan ingin melihat perubahan kali ini demi kemajuan negeri tercinta

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel