Wednesday, April 10, 2013

KENAPA PAS BEGITU TERANCAM DGN KUMPULAN 'PENDITA' KELANTAN?


Sekarang ini di setiap siri ceramah PAS, boleh dikatakan topik wajib bagi mereka adalah  berkaitan kumpulan penceramah PENDITA (PENDIdikan fakTA) yg mesra UMNO.

Berbagai fitnah yg ditabur oleh lebai2 PAS terutama YB Nasaruddin Daud (xADUN Meranti) berkaitan PENDITA. Nauzubillah.. Sehinggakan sanggup si Nasaruddin ini ckp die prnh tangkap seorang penceramah PENDITA tgh brdua2an dgn perempuan di Mesir dulu.

Sedarkah beliau yg beliau sendiri selalu berdua2an dgn kekasihnya (isteri pertama sekarang) semasa di Mesir dulu? waktunya adalah selepas Subuh ketika org lain sedang nyenyak tidor.  ramai ustaz2 yg blajar skali dgn beliau tahu tentang itu.

Dan mana bukti dan saksi yg mengiyakan dakwaan beliau itu? dan beliau perlu ingt Tok Guru beliau pakcik Hadi Awang prnh kata 'rakaman video xboleh dijadikan bukti" dan beliau juga perlu ingt saksi beliau mesti lah bkn seorang yg sudah dikenali sbg 'totok' PAS. kalo setakat nak tabur fitnah kat pentas ceramah, baik xpayah.. berdosa..

Kenapa PAS rasa terancam dgn PENDITA? krn kumpulan ini berani mengadakan siri ceramah dikubu2 kuat PAS, di kawasan2 yg xpernah diadakan ceramah oleh BN dan sambutan yg diterima adalah diluar jangkaan.

Kumpulan ini juga adalah kumpulan yg berucap berdasarkan fakta yg sahih (dgn bantuan pemancar projektor). Kumpulan ini juga adalah dari kelompok ustaz2 yg telah disahihkan ilmunya tentang agama malahan kebanyakan drpnya adalah lebih alim dari lebai2 PAS.

Kumpulan ini juga memdedahkan kejahatan2 PAS dgn lbh terperinci yg mana semestinya sudah xboleh dinafikan oleh pemimpin2 PAS sendiri. Kerana itu mereka rasa terancam dgn kumpulan ini.



Selain dari PENDITA, kumpulan Minda Pondok yg mana ahlinya terdiri drp org2 pondok sendiri juga tidak terlepas dari kutukan pimpinan PAS. Dan bagi mereka sesiapa yg memberi ancaman kpd mereka akan difitnah sehingga busuk krn itu shj cara mereka pertahankan diri dihadapan rakyat.


Mereka smakin rasa terancam krn dulu mereka blh berlagak dgn rakyat konon2nya mereka shj alim ulamak di Kelantan ini. tetapi sekarang mereka makin gulana apabila golongan alim ulamak dn brpendidikan agama sendiri smakin ramai yg menentang kemunafikan mereka..

Dan gambar2 yg BK selitkan diatas adalah antara gmbr siri2 program ceramah PENDITA dikawasan kubu kuat PAS. Anda nilailah sendiri betapa sememangnya rakyat sudah semakin menyambah dgn permainan syaitan PAS...



1 comment:

Anonymous said...

Alhamdulillah. Ada kumpulan Islam tulen dah bangkit. Terlalu lama kita di dendangkan seolah olah Pas saja lah yg Islam, orang lain tak.

Tuan blogger, takde video ke? Nak juga saya mengikuti ceramah mereka. Baru2 ni saya baca kat NST series "Kelantan after dark", menyebut tentang seorang tokoh pondok Ustaz Rujhan, yg berjaya memikat beribu ribu org ke ceramah nya.
Sesiapa ada video tolong lah upload.
TK

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel