Tuesday, April 30, 2013

TANAH NIK AZIZ : NILAI JUTAAN RINGGIT BELUM TERMASUK PAMPASAN UTK BUAT HIGHWAY. PERKH!!!


Kalo ikut kenyataan2 backup yg pnceramah PAS duk jaja sekarang, tanah tu bukan milik Nik Aziz tp milik sebuah anak syarikat Kerajaan negeri. mereka hanya meminjam nama Nik Aziz dan istrinya utk mudahkan urusan.. itu saje penjelasan 'chai2' Nik Aziz. ok! bangang!






Dan apa yg lg best.. Tanah yg dikatakan milik Nik Aziz ini akan termasuk dalam projek lebuhraya yg dicadangkan oleh kerajaan negeri. Bermakna tuan tanah ini akan dapat pula pampasan ke atas tanah yg diambil utk projek ini. Kebetulan ape ke benda macam ni..

Nanti jawab la esok2...

9 comments:

Ramli Ahmad said...

Sokong PAS & PKR dapat DAP

Anonymous said...

zuhud laa sangat...penganut pas tutup mata hati ..utk menerima kebenaran!

Anonymous said...

nnpk je zuhud makan nasik bungkus le konon tapi ulamak jutawan suma tanah rembat oleh menantu bini dan anak iini bukan ulamak tapi pala butuh lu le ulamak...!! kahakk pthuuiii...

Anonymous said...

BRO RILEX LA. TOGURU ULAMA ORG PARTI PAS JE. ORG LAIN ANGGAP DIANI ULARMAK AKHIR ZAMAN@ALAMAK JAHATNYA. SEBAB APE YG KELUAR DARI MULUT DIA KEBANYAKKAN BUROK SERUPO MUKA DIA YG BUROK TU. MUKA POKNIK NI TAKDE CAHAYA MCM RUPO PELIWAT JGK. TAK PERCAYA CUBA PERHATIKAN. JIKA ORG BERIMAN MULUTNYA DIJAGA TIDAK MENGHINA ORG, MENCACI, MUNAFIK & KHIANAT. TAKPE KIRA TGK MCMNE DIANYE SAKARATUL MAUT.

Anonymous said...

TGNA!! kami sokong anda..walaupun fitnah, cacian, makian dan tohmahan dilemparkan bermacam2..anda tetap kuat menghadapinya..Masha Allah..kuatnya iman dan akidah ulama' ini ya Allah..berila kekuatan dan kesihatan kepadanya ya Allah dalam membimbing kami satu negara..

Anonymous said...

ya Allah, kau lembutkanlah hati TGNA agar dapat muhasabah diri dan jauhilah dia dari sifat takkabur, riak dan sombong... kau berilah ia kekuatan untuk bertutur dengan lembut, bicara dengan senyuman ikhlas dan tidak prejudis... Bukakanlah pintu hatinya untuk bertaubat dan bersatu dengan UMNO demi agama bangsa dan negara amin...

Anonymous said...

Betui ka? Tak sangka aku. "diam diam ubi".

Anonymous said...

alhamdullilah ... berkat doa guru yang agung lagi suci dan mempunyai karamah yang tak terbilang ... maka puak-puak yang batil akan dan pasti berpecah-belah. marilah kita terus bermunanjat dengan keberkatan doa TGNANM semoga dengan keberkatan doa kita dan doa TGNANM maka makin cepatlah puak yang batil itu berpecah-belah dan insyaAllah akan hancur berkecai dilanda tentera ah-zab.

Anonymous said...

aku akan ludah muka orang yang sebut pasal tanah.. bukan begitu ke ayat penyudah nik ajis..

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel