Saturday, January 23, 2010

Laporan Polis terhadap Blogger Pas..

Cekati Tembaga menulis..
Di saat rakyat Johor meratapi kemangkatan Tuanku Sultan Iskandar Ibni Al-Marhum Sultan Ismail, Sultan bagi negeri Johor, malang sekali ada seekor blogger Pas yang terang-terang sengaja mengundang rasa tidak senang rakyat dengan membuat komen menghina Almarhum di blognya.
Blogger berkenaan Aduka Teruna dalam postingnya semalam menyiarkan kata-kata penghinaan terhadap Almarhum Sultan Johor. Siang tadi apabila menyedari ketelanjurannya itu, blogger Pas ini telah membuang posting berkenaan daripada blognya.
Tetapi ramai yang telah mengambil langkah awal dengan membuat "print screen" posting berkenaan sebagai bukti keceluparan blogger Pas berkenaan.
Kepada yang belum melihat keceluparan dan betapa biadapnya blogger ini sila tengok gambar di bawah. Sila klik pada gambar untuk melihat dengan lebih jelas.
Terima kasih kepada blogger GAP kerana telah mendedahkan perkara ini. Difahamkan GAP juga telah membuat laporan polis berkenaan hal ini. Syabas.
Sikap Aduka Teruna mencerminkan perangai sebenar blogger Pas yang sanggup melakukan apa saja untuk menyalahkan orang lain tanpa menghiraukan sensitiviti masyarakat mahupun kebenaran. Kita tidak hairan kerana ini adalah realiti sikap mereka yang mentalnya dah rosak dan akal fikirnya sudah tidak berfungsi.
Kita menyeru pihak berkuasa segera mengambil langkah sewajarnya bagi membendung perkara ini. Laporan Polis sudah dibuat. Seluruh rakyat Malaysia menunggu apakah tindakan yang akan diambil oleh pihak berkuasa terutama KDN di bawah Dato' Hishamuddin Tun Hussien.
Nak bukti macam mana lagi?
Kalau seorang budak pelajar ASWARA memberi komen berkaitan Isu kalimah Allah dalam facebook baru-baru ini telah segera diambil tindakan, kita juga mahu melihat tindakan segera pihak berkuasa dalam hal ini.

2 comments:

PAPA GOMO said...

salam.harap tindakan yang tegas dapat di ambil pada budak yang macam SYAITAN si aduka ni.

kurang ajar melampau

Cekati Tembaga said...

TQ bro.. sama-sama kita pastikan petualangan ini dibanteras

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel