Thursday, April 19, 2012

Chapter 3 - Awas Najib Razak, Nallakarupan Dan Eskay Sasaran Utama Anwar Ibrahim


"Bekas Sahabat Karib Anwar Yang Mempunyai
Video Seks Beliau"

Anwar Ibrahim memang bercita cita untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia, telah lama beliau impikan untuk menjadi PM Malaysia sampaikan pelbagai cara dilakukan beliau sejak berada didalam UMNO ataupun selepas keluar dari penjara. Matlamat Anwar Ibrahim adalah Perdana Menteri.

Tetapi ianya sekarang hanya tinggal mimpi ekoran serangan yang bertalu talu keatas beliau yang mendedahkan pelbagai cerita shih dan bukti nyata yang beliau tidak layak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Serangan yang kebanyakkan nya datang dari bekas teman rapatnya kini menghantui beliau sehinggakan rakan sekutu PAS dan DAP sudah tidak yakin dengan beliau untuk mengepalai Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini kerana dianggap menjadi Liabiliti buat Pakatan.

Anwar Ibrahim tahu pekara ini justeru itu beliau membiarkan dirinya dijadikan PUNCING BAG oleh gerombolan jentera Cyber pro BN untuk mendedahkan dan membongkarkan moral beliau yang lebih dasyat dari Iblis. Anwar Ibrahim tahu beliau tidak mampu membawa imej baik buat mengetuai Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini justeru beliau akan menyerahkan segala peranan sebagai ketua Umum kepada isterinya yang juga Boneka paling terbaik selama ini iaitu Wan Azizah.

Dalam artikel kelmarin Chapter 2 - Awas Najib Razak, Kemboja Putih Akan Merebut Jawatan Perdana Menteri. Gomo telah menceritakan mengapa Wan Azizah dipilih untuk menggantikan Anwar Ibrahim pada Mei ini. Banyak penjelasan yang Gomo berikan semalam memberikan satu tanda tanya kenapa Anwar Ibrahim berundur dari mengepalai Pakatan Rakyat?

Apakah anda tahu bahawa Anwar Ibrahim telah menghantar beberapa individu untuk MEMBELI Nallakarupan dan Eskay? Apakah anda tahu mereka berdua ini telah ditawarkan Berbilion USD agar menyokong Anwar Ibrahim yang mana turut mengeluarkan kenyataan bahawa apa yang didedahkan adalah Konspirasi UMNO?

Ya memang itulah pekara yang terakhir Anwar Ibrahim lakukan tempoh hari, cubaan untukMEMBELI JIWA Nallakarupan dan juga Eskay dengan amaun tampa Had yang bukan dibiayai dalam Malaysia sebaliknya dari negara luar.


Mari kita imbas kenyataan Nallakarupan tempoh hari:

Datuk Nallakarupan membuat laporan polis mendakwa dirinya didatangi beberapa orang lelaki yang kemudian mengugutnya untuk tidak lagi membuat sebarang kenyataan tidak baik mengenai Datuk Seri Anwar Ibrahim" - 27 March 2012

Gomo tidak menyatakan bahawa Nallakarupan menipu tentang laporan Polis yang beliau buat tetapi hakikatnya beliau ditawarkan Jutaan USD tampa Had oleh beberapa lelaki yang mewakili Anwar Ibrahim dalam membeli Jiwa dan Raga Nallakarupan. Itu pekara yang sebenarnya berlaku pada waktu tersebut yang mana Anwar Ibrahim tahu dengan tawaran Jutaan USD beliau dapat membantutkan usaha Nallakarupan dari mendedahkan Video Adengan Seks beliau dan Sukmayang dirakam satu ketika lalu.


"Video Dalam Simpanan Nallakarupan?"

Eskay juga menerima tawaran yang sama yang mana Anwar Ibrahim meminta agar Eskay menyatakan bahawa video tersebut pelakunya bukan Anwar Ibrahim dan menyatakan bahawa video tersebut adalah konspirasi UMNO. Itulah kelicikkan Anwar Ibrahim yang punya wang dan dana dari luar negara dalam merealisasikan matlamat negara luar untuk melihat Perdana Menteri Boneka berada dibawah kekuasaan mereka.

Dato Eskay mungkin terkejut bagaimana Gomo memperolehi maklumat ini dan begitu juga dengan Nallakarupan kerana maklumat yang Gomo ada ini datangnya dari sumber dalaman PKR itu sendiri yang mengesahkan Anwar Ibrahim begitu BERANG apabila kedua duak mereka menolak tawaran yang telah ditawarkan itu.

Untuk makluman semua Anwar Ibrahim sudah mempunyai rumah di Amerika dan telah mendapat perlindungan dari sekutu nya yang terdiri dari kalangan Yahudi Amerika. Bulan Mei nanti selepas Anwar Ibrahim mengumumkan perletakkan jawatannya beliau akan menetap di Amerika dan memastikan simpati buat beliau akan diterjemahkan melalui undi PRU 13 dengan meletakkan Wan Azizah sebagai penggantinya.

Anda sendiri dapat bayangkan bagaimana Anwar Ibrahim mampu mengawal Wan Azizah dari Amerika malah mampu menentukan corak dalam Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini.


Pada Chapter 5 Rabu ini Gomo akan dedahkan Rumah di Amerika milik Anwar Ibrahim dan juga strategi Anwar Ibrahim yang memang inginkan agar pemimpin BN mengkritik beliau mengenai sokongan beliau ke atas keselamatan Israel. Startegi yang sememangnya Anwar Ibrahim berjaya lakukan sehingga Gomo juga terang terang ditipu Anwar Ibrahim.

Selasa Chapter 4 Jam 10 Pagi
Wan Azizah sudah mempersiapkan diri untuk menerajui
Pakatan Rakyat
yang turut dibantu dengan kebangkitan
Ang San Suu Kyi
yang mana bakal dilabelkan setaraf
dengan
Bunga Kemboja dari Myammar.


Psssttt... Surat Tawaran Jutaan Ringgit dari Anwar Ibrahim berada dalam simpanan Gomo


EHSAN : PAPA GOMO

No comments:

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel