Thursday, April 19, 2012

Chapter 4 - Awas Najib Razak, Rosmah Mansor Dijadikan Modal Fitnah Luar Biasa Selepas Ini






Serangan bertali arus pihak pembangkang ke atas Datin Seri Rosmah Mansor sejak awal lagi sememangnya mempunyai satu matlamat yang tak terduga oleh kita. Gomo sendiri sebenarnya baru sedar serangan ke atas Rosmah Mansor sebenarnya untuk bahan kempen pada PRU 13 ini yang mana Wan Azizah akan diangkat sebagai PM jika Pakatan Menang manakala Rosmah Mansor dikatakan Liabiliti Najib Razak.

Dalam Chapter ke 2 kelmarin Gomo maklumkan berkenaan persiapan Wan Azizah yang akan mengambil alih tugas Anwar Ibrahim suaminya sebagai Ketua Umum Pakatan Rakyat. Wan Azizah memang sudah bersiap sedia dan waktu ini beliau hanya tunggu masa untuk mengalirkan air mata bagi menarik simpati masyarakat dalam melaksanakan misi suaminya iaitu menawan Putrajaya melalui simpati masyarakat.


CIA disebalik Ang San Suu Kyi

Tahun 2012 ini Ang San Suu Kyi telah dibebaskan oleh Junta tentera Myammar dan pada bulan April tempoh hari beliau telah menang bertanding pilihanraya Myammar.Kemenangan beliau yang dicanang seluruh dunia bahawa kemenangan Demokrasi telah disambut oleh para pemimpin pembangkang Malaysia dan juga jentera Cybertroopers mereka.

Kemenangan Ang San Suu Kyi telah dimainkan secara total oleh jentera pembangkang dan Gomo sendiri dapat lihat bagaimana Ang San Suu Kyi telah dilabelkan sama seperti perjuangan Wan Azizah Isteri Anwar Ibrahim.

Anda semua perlu ingat sewaktu tempoh lalu Wan Azizah pernah berjumpa Ang San Suu Kyi di Myammar yang mana satu jalinan kerjasama mungkin telah diatur bagi membantu Pakatan Pembangkang pada PRU 13 ini. Ang San Suu Kyi telah dibebaskan dan tidak mempunyai masaalah buat beliau untuk hadir ke Malaysia memberikan satu sokongan kepada Wan Azizah pada kempen PRU 13 nanti.


"Simpati dan Tangisan Berjaya Buat CIA
Memenangkan Ang San Suu Kyi"

Permainan secara halus pembangkang waktu ini adalah dengan membiarkan Anwar Ibrahim diasak setiap sudut yang mana selepas ini pengunduran oleh Anwar Ibrahim akan membangkitkan Wan Azizah dengan watak sedih, simpati dan linangan air mata yang akan dijulang sebagai Ang San Suu Kyi versi Malaysia.

Wan Azizah sentiasa dijaga oleh Anwar Ibrahim akan baik tingkah laku dan pemakaiannya, semua ini telah dirancang lebih awal oleh CIA kerana jika Anwar Ibrahim gagal maka mission mereka mesti diserahkan kepada Wan Azizah pula untuk dibawa dalam menawan Putrajaya.

Sebab itu dari awal Chapter 1 Gomo maklumkan jika Kerusi Parlimen Permatang Pauh boleh dikosongkan Wan Azizah untuk memberi laluan kepada ANwar Ibrahim bertanding kenapa Kerusi Presiden PKR tidak dikosongkan Wan Azizah sebaliknya masih dikekalkan sehingga kini? Kenapa tidak diserahkan kerusi Presiden PKR kepada Anwar Ibrahim?

Apa sekalipun Wan Azizah sudah siap sedia, bulan Mei ini apabila Anwar Ibrahim meletakkan jawatan nya sebagai Ketua Umum dan digantikan dengan Wan Azizah maka akan bertempik sakan lah suara suara pembangkang yang akan melaungkan Demokrasi sebagaimana yang dilaungkan buat Ang San Suu Kyi.

Ang San Suu Kyi akan hadir di Malaysia membantu Wan Azizah dalam kempen pilihanraya kali ini. CIA akan memainkan watak dan peranan mereka sekali lagi selepas Pakistan yang pernah dibuat modus operandi yang sama. Dan mungkin buat kali yang terakhir juga bagi CIA dalam memastikan pelaburan mereka selama ini ke atas Anwar Ibrahim tidak sia sia.

Rosmah Mansor akan diserang cukup hebat sebagaimana perang Banner sebelum ini yang memperlekehkan Rosmah Mansor dan memuji Wan Azizah. Serba serbi akan digunakan Pembangkang dan yang pastinya Jentera Kerajaan mesti bersiap sedia dengan segala kemungkinan yang pasti.

Banyak gambar dimainkan pembangkang yang memperlihatkan bahawa Rosmah Mansor Perdana Menteri manakala Najib Razak pula dilihat sebagai Pak Turut. Ini Propaganda yang mereka lakukan dalam memastikan PRU 13 nanti Wan Azizah akan dilagakan dengan Rosmah Mansor isteri kepada Najib Razak.


"Peranan sebegini akan digalas Wan Azizah
sama seperti Ang San Suu Kyi"


Anda semua boleh jangka apa lagi pekara yang bakal keluar selepas ini berhubung Najib Razak dan juga Rosmah Mansor dalam penyebaran Fitnah yang amat dasyat dilakukan mereka pemimpin dan juga jentera Pakatan Pembangkang.

Isu Kapal Selam, Altantuya semuanya kembali bangkit ketika semakin hampir menghadapi Pilihanraya. Dan Gomo yakin akan ada mulut sumbang sepertimana Raja Petra lakukan sebelum ini yang akan meletakkan kematian Altantuya kepada Rosmah Mansor. Fitnah yang amat jahat akan dimainkan mereka pakatan Pembangkang demi memastikan Wan Azizah bersih dari segala galanya walaupun suaminya seorang pemimpin PORNO.

Chapter 5 Rabu jam 10 Pagi
Pendedahan Rumah Anwar Ibrahim Di Amerika,
serta permintaan Anwar yang sememangnya ingin BN
menyerang beliau atas isu Keselamatan Israel.


Psssttt... Ang San Suu Kyi ditaja CIA, begitu juga dengan Anwar Ibrahim


Link Berkaitan:



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

EHSAN : PAPA GOMO

No comments:

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel