Thursday, April 19, 2012

Prolog - Awas Najib Razak, Anwar Ibrahim Akan Main Gila



Kadangkala tak terjangka oleh kita semua apa yang bakal dilakukan oleh pakatan pembangkang dalam suasana politik tanahair hari ini. Satu persatu kejutan yang mereka lakukan yang mana turut disusuli dengan kejutan dari pihak Barisan Nasional. pendek kata kejutan yang berlaku dalam arena politik tanahair mengamit bermacam macam cerita yang akhirnya sampai kepada rakyat.

Gomo tidak lah arif sangat dalam bab berpolitik apatahlagi dalam strategi berpolitik. Strategi yang bermacam macam cara digunakan sama ada untuk merebut jawatan ataupun menang pilihanraya. Tetapi ada satu pekara yang Gomo lihat agak teratur gerak kerja nya. Ya gerak kerja yang mana melibatkan seluruh rakyat Malaysia itu sendiri.

Anwar Ibrahim, musuh Gomo no1 dalam dunia yang pada Gomo beliau lebih jahat dan terkutuk dari Yahudi keparat kerana beliau seorang Melayu yang Islam agamanya sanggup menggadaikan bangsa dan agama demi kepentingan politik dalam meraih cita cita beliau menjadi Perdana Menteri. Tapi apakah beliau akan menjadi Perdana Menteri?

Artikel ini adalah permulaan dalam pendedahan yang mana setidak tidaknya memberi gambaran jelas buat rakyat akan Strategi Anwar Ibrahim dalam menjadi Pemimpin Agong dalam Malaysia. Artikel bersiri ini nanti mungkin memberikan kejutan kepada pemimpin Barisan Nasional untuk melihat langkah yang perlu diambil bagi memenangi hati rakyat dan memastikan BN menang pada PRU 13 nanti.

Sebelum Gomo dedahkan Strategi Anwar Ibrahim adalah baik sekiranya Gomo imbaskan kembali mengenai artikel yang Gomo buat ketika hari hari terakhir sebelum kes Liwat Anwar Ibrahim diumumkan di Mahkamah pada 9.01.2012 tempoh hari yang mana membebaskan dan melepaskan Anwar Ibrahim dari pertuduhan liwat.




Ternyata kerisauan Gomo dan beberapa rakan lain benar benar berlaku apabila Mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim dari pertuduhan liwat. Malah boleh Gomo katakan semua pihak terkejut termasuk Anwar Ibrahim sendiri yang sudah bertahun berkempen yang beliau akan masuk ke penjara akhirnya dibebaskan.

Bagaimana pula menjelang bulan Mei 2012 ini? Saat saat terakhir menjelang pilihanraya ke 13? Apa akan berlaku? Apa strategi Anwar Ibrahim yang akan memberikan laluan mudah buat pakatan pembangkang memenangi undi rakyat?

Esok pembongkaran akan Gomo lakukan demi memberikan maklumat awal kepada seluruh rakyat Malaysia untuk bersiap sedia terutama Kerajaan Barisan Nasional yang dipimpin oleh Najib Razak.

Chapter 1 Esok Jam 10 Pagi
Anwar Ibrahim akan meletakkan semua jawatan
yang disandang beliau pada bulan Mei nanti!!!



Psssttt.... Tunggu esok kita bongkar kelicikan Anwar Ibrahim yang akan menggegarkan dunia pada Mei nanti.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

EHSAN : PAPA GOMO

No comments:

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel