Thursday, April 19, 2012

Chapter 1 - Awas Najib Razak, Anwar Ibrahim Akan Letak Jawatan Mei Ini





Bukanlah tajuk tersebut dijadikan gimik untuk Gomo menakut nakutkan Najib Razak dan kepimpinan Barisan Nasional yang lain. Bukan juga niat Gomo untuk cuba menongkah arus kononya lebih handal dari pakar Strategi yang ada. Tetapi ini adalah kewajipan Gomo dalam mendedahkan maklumat yang Gomo perolehi bagi memastikan langkah Anwar Ibrahim kita dedahkan terlebih dahulu.

Anwar Ibrahim akan meletakkan semua jawatan yang beliau sandang sama ada sebagai ahli parlimen, Ketua Pembangkang, Ketua Umum Pakatan Rakyat, Penasihat Ekonomi Selangor dan apa sahaja jawatan yang beliau sandang waktu ini pada bulan Mei ketika bahang pilihanraya ke 13 semakin hampir.

Dalam perletakkan jawatan ini Anwar Ibrahim akan membuat satu rapat umum dan juga sidang media dengan mengambarkan kesedihan serta kesengsaraan beliau yang kononya difitnah oleh UMNO dan Barisan Nasional sehingga memaksa beliau meletakkan jawatan kerana tidak lagi sanggup menanggung aib Fitnah dari UMNO dan BN.

Anwar Ibrahim akan melakonkan watak serta babak sedih, haru malah Gomo yakin dan amat pastiakan mengalir air mata Anwar Ibrahim dalam hal ini ketika pengumuman perletakkan jawatan beliau dibuat kelak. Suasana pilu akan menyelubungi kem pakatan Rakyat dan juga mendapat tempias dari kesedihan tersebut adalah rakyat Malaysia yang lentur hati dan jiwa mereka.

Kerana Konspirasi UMNO dan BN lah maka Anwar Ibrahim meletakkan jawatan akibat fitnah yang sudah melampaui batas. Itu antara propaganda Anwar Ibrahim dalam menyakinkan rakyat bahawa segala pendedahan yang dilakukan oleh Dato Eskay, Dato Nalla, Senator Ezam, Umi Hafilda dan ramai lagi merupakan satu tekanan politik dalam menjatuhkan karier politik beliau.

Waktu ini Anwar Ibrahim akan lemah longlai sama seperti lakonan yang beliau lakukan ketika dipapah untuk dibicarakan dimahkamah pada kes terdahulu lewat 90 an. Waktu ini Wan Azizah, Nurul Izzah dan penampilan khas Ehsan anak lelaki tunggal beliau akan melaungkan kata kata perangsang kepada rakyat yang bapa dan suami mereka meletakkan jawatan kerana aib fitnah UMNO dan Barisan Nasional.

Ayat Anwar Ibrahim dengan pengumuman perletakkan jawatan pada hari itu

"Saya tidak sanggup lagi menanggung aib akibat difitnah oleh UMNO dan Barisan Nasional terus terusan kerana jawatan yang saya pegang sebagai Ketua Pakatan Rakyat. Saya meletakkan semua jawatan yang dipegang kerana tidak mahu menjadi liabiliti kepada Pakatan Rakyat dalam membersihkan sistem, korupsi yang ada hari ini bagi merampas Putrajaya. Biarlah saya mengudur diri dan akan menyokong perjuangan Pakatan Rakyat hanya di sebalik tabir. Saya tidak mahu saya menjadi beban buat rakan dalam Pakatan Rakyat menghadapi perperangan sengit menentang UMNO dan Barisan Nasional pada pilihanraya nanti.

Sesungguhnya Aib fitnah yang dilemparkan UMNO dan Barisan Nasional kepada saya dan keluarga amat menyakitkan hati saya dalam menghadapi perjuangan menentang kezaliman ini"

- Anwar Ibrahim


"Najib vs Anwar"

Mungkin ada lagi ayat yang beliau Anwar Ibrahim akan gunakan sewaku pengumuman dibuat yang mana kita semua tahu akan kehebatan dan kepetahan Anwar Ibrahim dalam bercakap dalam meraih simpati dari rakyat dan juga dunia luar. Apa sekalipun yang beliau akan nyatakan pada Mei ini pasti UMNO dan BN akan dipersalahkan walaupun bukti yang jelas sememangnya beliau terlibat dalam kegiatan Homoseksual dan video Porno.

Dipihak Kerajaan Barisan Nasional akan goyah dengan pengumuman tersebut, mungkin kem BN akan dilanda garuda kerana pengumuman Anwar Ibrahim dengan pengunduran dari dunia politik membuatkan SIMPATI dari rakyat Malaysia berlaku lagi sepertimana tahun terdahulu. Pendek kata pengumuman Anwar Ibrahim akan memberikan impak dalam politik dunia.

Pembangkang akan terus memainkan kempen kesedihan setelah perletakkan jawatan oleh Anwar Ibrahim. Kempen menentang Kerajaan UMNO dan Barisan Nasional akan diperhebatkan dan sentimen meraih simpati dengan menjaja cerita cerita basi sebelum ini dimainkan semula mengikut acuan mereka.

Anwar Ibrahim akan terbang ke luar negara, Ketua Umum Pakatan Rakyat akan beralih kuasa kepada pemimpin yang baru. Tidak akan ada perebutan kuasa dalam menentukan jawatan Ketua Umum Pakatan Rakyat yang mana jika Pakatan menang Putrajaya maka Ketua Umum tersebut akan dilantik sebagi Perdana Menteri.

Silap haribulan Anwar Ibrahim juga akan melakukan Sumpah dihadapan para penyokongnya yang mana jalan terakhir sebelum beliau meninggalkan negara Malaysia ini bagi memberikan keyakinan kepada rakyat Malaysia bahawa beliau telah difitnah oleh UMNO dan BN. Anwar Ibrahim sanggup melakukannya.

Siapa Ketua Umum yang akan menggantikan Anwar Ibrahim pada Mei nanti? Siapa gerangannya? Dari PKR? PAS? atau DAP? Esok jam 10 pagi pendedahan selanjutnya di Blog Papa Gomo.

Esok Chapter 2 Jam 10 Pagi
Ketua Umum Pakatan Rakyat Yang Baru
Menggantikan Anwar Ibrahim Mendapat Restu
Dari Haji Hadi Dan Kit Siang

Psssttt... Anwar Ibrahim Raja Drama, jangan kita pandang rendah keupayaan beliau melakonkan watak simpati


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

EHSAN : PAPA GOMO

No comments:

NIK AZIZ PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Promote your blog!

Mana-mana yg berkenaan yg nak blog die di link kan dlm blog ni blh tinggalkan pesanan kat komen ek.. peace! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Artikel